
خداحافظی بانوی اسکی باز شیرازی از دنیای اسکی
20:16 - 2021/03/07
سرمربی فجر: فریب جایگاه تیم حریف را در جدول ردهبندی نمیخوریم
22:17 - 2021/03/07تیم شهدای قشقایی شیراز با شکست مقابل پارس جنوبی جم راهی شیراز شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش پارس، در هفته ۱۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور، روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه ۹۹ تیم شهدای قشقایی شیراز دو بر یک نتیجه را مقابل میزبان خود پارس جنوبی جم واگذار کرد.
در نیمه دوم این دیدار و روی اشتباه خط دفاعی تیم قشقایی، تیم میزبان در فاصله سه دقیقه توانست دو گل به ثمر برساند.
در ادامه داریوش هرمزی با انجام سه تعویض ریتم تیمی قشقایی را تغییر داد تا یکی از گلهای خورده جبران شود.
در دقایق پایانی این دیدار یک پنالتی به سود پارس جنوبی جم اعلام شد که کادرفنی و بازیکنان قشقایی نسبت به این مسئله اعتراض کرده و برای لحظاتی حاضر به ادامه مسابقه نشدند و پس از بازگشت به زمین، امید نظامی پور این موقعیت حساس را برای تیم میزبان از دست داد و توپ را به تیرک دروازه زد.
نماینده فارس با این شکست و ۱۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات دسته یک فوتبال باقیماند و پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز، رده هفتم را به خود اختصاص داد.
نماینده شیرازی ها در جام حذفی کشور، در مرحله یک چهارم این رقابت ها جمعه ۲۲ اسفندماه به دیدار نماینده کردستان می رود.
انتهای پیام/



