
کمانداران فارس در مسابقات بزرگداشت بانوان المپیکی استان دست به کمان می شوند
14:43 - 2020/12/22
اعلام مصوبه شورای شهر شیراز درباره مساعدت به تیم های فجر و قشقایی
19:20 - 2020/12/22هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور با نه دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد که نماینده فارس صاحب برتری خارج از خانه شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، تیم های بادران و فجرسپاسی روز سه شنبه دوم دی ماه ۹۹ در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان علی اصغر کلانتری به پایان رسید.
در این مسابقه بادران که از دقیقه ۳۰ با اخراج پویا سیف پناهی ۱۰ نفره شده بود، تلاش زیادی انجام داد تا حداقل یک امتیاز به دست آورد و فرصت بالانشینی به فجر را ندهد اما این اتفاق رخ نداد و نماینده شیراز با تک گلی که محمد کاظمی در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند، ۳ امتیاز شیرین را از پایتخت به خانه بردند.
این نتیجه در حالی رقم خورد که بادران در صورت برد مقابل فجرسپاسی میتوانست به رده دوم جدول رده بندی برسد اما با شکست امروز آنها ۱۰ امتیازی ماندند و جایگاه هشتم را در اختیار گرفتند. فجرسپاسی نیز با پیروزی امروز ۱۱ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به ملوان انزلی و هوادار تهران در رده پنجم قرار گرفت.
با نتیجه ای که در این مسابقه رقم خورد معادلات بالای جدول پیچیده تر شد و حالا شاهد رقابتهای جذابتری در مسابقات خواهیم بود.
انتهای پیام//



